Sofiaslillafamilj

JA, DET ÄR FRE =)

Kategori: Allmänt

Ja, så sitter vi här igen =)
Trött som ett as är man,
men vad gör man
inte för jobb?..

Jag längtar sjukt mkt tills ikväll,
fredagar betyder slappekväll hos
familjen Andersson/Hammarlund..
Såå skönt för man är såå
fruktansvärt trött på kvällarna..
Denna veckan har varit helt tokig, för
 min älskling har osså varit dödstrött
på kvällarna & det är väldigt ovanligt för
att vara honom!

Man har lagt sig i sängen runt 20.00 tiden,
sen har man kanske råkat somna runt 20.30..
Haha, vilket liv egentligen! Men men, är man trött
efter jobb så är man..

Näe, men som sagt jag längtar jättemkt tills efter 16.45 idag..
Då får jag äntligen fira helg! UNDERBART =)

Jag vet iaf 2 stycken som  komr att sova ut imorgon =)
Jag ska faen stänga av mobilerna & sova länge..
Haha, säger jag nu men det komr jag aldrig klara..
Vaknar la runt 8 tiden iaf, men jag hade gärna velat
sova ut..  Jag håller tummarna för att jag kan det imorn..

Näe, om man ska fixa sig lite innan jobb =)
Ha en bra en bra dag & kväll!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: