Sofiaslillafamilj

Malmö Redhawks!

Kategori: Allmänt

JA! JAA! JAAA! JAAAA!

Nu är det dags! Äntligen är vi igång igen.
Dock är ju dessa 2 första matcher, träningsmatcher
men ändå =)   VI ÄR REDO!  

Jag längtar tills jag slutar jobbet, men det är långt
tills dess, jobbar mellan 9-16.45 idag, sen ska jag
hem & byta om.. Efter det drar vi =)

ÅH, det ska bli sååå jävla kul!
Haha, ni tror säkert att jag inte är riktigt klok,
men ärligt! Det ska bli så roligt & se dem igen ;)
Speciellt en av dem, den som jag tycker spelar
bäst i hela MIF är CALLE SÖDERBERG =)
(Tommy tror att det är för att jag tycker att han är snygg)
Visst, det är han osså.. Men han är jävligt duktig på det han gör!
SÅ DE SÅ!

Näe, nu ska jag gå & fixa mig lite..
Sen köra till jobb för en lååååååång dag där!

Hauddi alla, & håll tummarna för Redhawks ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: