Sofiaslillafamilj

Malmöfestivalen =)

Kategori: Allmänt

Idag när jag kom hem från jobb så åkte Emelie
& jag till Malmöfestivalen & glodde runt lite =P
Det fanns inte så mkt att ha, men vi handla lite
ändå, småskit mest.. 1 tshirt på HM, lite saker på Tiger..
Ja, de va väl allt =) Sen köpte vi varsin Banana Split!
Haha, fyy fan va mäktigt, men gott!
Orkade dock inte hela!

Nu sitter jag här & tar de lite lugnt, satte på en maskin
tvätt för en stund sen & så väntar jag på älskling..
Som är i Sandby tror jag, eller om det var Eslöv..
Aja, han dyker väl upp snart får jag hoppas =)

Törstig är jag, ska hämta ett glas vatten & lägga mig
i soffan, Åh! Vad det låter skönt =)

Hauddi alla!
Yes, imorn är det fre =)
Då har jag haft mitt körkort i 2 år =P
UNDERBART!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: