Sofiaslillafamilj

Mitt öga =/

Kategori: Allmänt

Det var jättemysigt igår kväll,
Vi åt & så, hade de mysigt.
Vi la oss ganska tidigt, båda var trötta!
Läste lite, sen somnade vi. Jag kände då ingenting!

Imorse när jag vaknade kändes det så blött runt mitt ena öga,
jag fick inte upp det, jag fick panik, sprang upp till badrummet
& till slut fick jag upp det, helt varigt & rött var mitt öga..
Så visste jag inte om jag skulle ringa jobb lr inte, men vi skickar
ju hem barnen så fort de är lite variga i ögonen, för att vara
säkra. Men hur skulle det då se ut om en fröken kom med ett
jätterött öga som dessutom kliade..?

Varet försvann men ögat var jätterött & kliade jättemkt!
Så jag ringde jobb, blir hemma idag.
Nu har det börjat vara sig igen =( blää, har aldrig haft
ögoninflammation, iaf inte nu som vuxen.
Men usch, det är inte kul!

Jag som har inskolning på jobb osså, så
typiskt. Men man vill ju inte gå dit & smitta ner dem!

Jag hoppas att det går över fort, vi ska ju åka till
mina föräldrar ikväll. Jag håller tummarna för att
det har försvunnit så att jag får träffa mina
syskonbarn =) vill ju inte smitta dem iheller =(

Nu ska jag lägga mig & vila ett tag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: