Sofiaslillafamilj

Onsdag 26/8 - 09

Kategori: Allmänt

Nu märker man att det börjar gå mot höst,
sa min älskling när han behövde tända lampan över
köksbordet =/

Blää, för hösten då det blir så mörkt SÅ tidigt!
Men ett plus för alla mysiga filmkvällar!

I mån när vi var uppe i Båstad för att överraska min
pappa på 60-årsdagen gick bra =) 
Han blev väldigt förvånad över att vi kom.. 
Så det var roligt!
 
Igår efm på jobb var det värsta jag varit med om, 
jag var genomsvett.. Många gick hem samtidigt! 
Ja, rent kaos helt enkelt! 
 

Idag blir det nog betydligt lugnare,
hoppas jag =)

Igår skulle vi ha städat & tvättat lite, men det
blev inget av med det. Båda 2 var dödströtta!
Vi åkte & handlade, sen vidare för att köpa
hämtmat, väl hemma deckade vi båda i soffan
framför tv.n & Jerry Springer =P

Så idag, om man inte är lika trött ,ska vi försöka
ta tag i städningen..


Idag jobb mellan 8-16.30, men ska köra lite tidigare
för jag ska hämta upp Inger idag osså..

Så nu ska jag gå & fixa mig lite..
 Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: