Sofiaslillafamilj

Saknad =(

Kategori: Allmänt

JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING JÄTTEMKT!
Vill bara att han ska komma hem, så att jag får krama & pussa på honom!
Tycker inte alls om att vara ifrån honom hela dagen..
Jag längtar snart ihjäl mig efter honom..

Visst är det häftigt att man kan älska någon så mkt att det gör ont,
eller sakna någon så mkt att det gör ont =/

Jag älskar Tommy väldigt mkt.
Våra känslor växer mer & mer för varje dag känns det som,
& det är en underbar känsla.. Eller iaf mina känslor..
Men jag tror att min älskling känner samma sak, eller jag hoppas
i varje fall!


Imorse skrev jag att jag skulle tvätta när jag kom hem, men
tyvärr finns inte motivationen där än. Kanske dyker upp senare.
Men jag har tömt diskmaskinen iaf =) & plockat undan lite..

Nu skickade älskling<3 ett sms att de åkte från bygget, så nu äre
dags för mig att börja med maten =)

Ha en bra kväll!
Hauddi alla!

Kommentarer

  • Ella säger:

    Hej!

    Tack så mycket :)

    Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.

    Njaa, svårt med namn. Jag har tyckt om Millie hela tiden. Men jag vet inte, vi får se vad hon ser ut som när hon kommer :)

    Pratar du mycket med nån från klassen?

    Kram

    2009-08-31 | 22:39:49
    Bloggadress: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: