Sofiaslillafamilj

Snart jobb..

Kategori: Allmänt

Hela denna veckan känns fullbokad, men det är skönt..
Då går dagarna mkt fortare, så att det blir helg igen!
Idag ska jag jobba mellan 7.30 - 15.30, sen ska jag hem & sätta på en maskin tvätt..
Sen drar vi till Eslöv, ska hämta ut biljetter till "Svensson,Svensson" =)
Tar även ÖB när vi e där, sen vidare till Lödde, där jag ska handla lite
produkter till håret! Sen blire att ta de lugnt..

Imorgon efter jobb blire HOCKEY, äntligen är säsongen igång =)
Både Älskling & jag komr ha säsongskort, Oh yes!
 Haha, de komr bli kul! Jag längtar =)

På ons har jag inget inplanerat, vad jag vet iaf.
Då vet jag ett ex, vi kan städa lägenheten, för de måste vi
innan vi åker, skönt att komma hem till ngt fint.

På tors ska vi packa & ta de lugnt..
 
På fre efm/tidig kväll åker vi, tjooohoo!
Ska bli så kul att träffa alla mina syskonbarn
& Simpson, min älskade vovve =)
Tror ni att jag längtar? Om jag gör!

LÅT DENNA VECKAN GÅ  FORT!

Nu ska jag gå & fixa mig lite innan jobb..
Ha en bra dag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: