Sofiaslillafamilj

Spännande dag..

Kategori: Allmänt

Med (höga) förväntningar =P

Idag börjar jag 9 & går till 16.30, men jag behöver gå
lite tidigare, då vi ska gå på en speciell "grej" i efm.
Vi  ska på husvisning =) Såå spännande!


Igår slutade jag tidigt, hade ingen speciell lust att bara
åka hem & sätta mig, så jag körde ut till Center Syd =)
Där handlade jag en försenad födelsedagspresent till
min kära syster.. Hoppas hon  tycker om den!

Men sen var jag ju tvungen att handla ngt litet till Olle & Ida
osså, "bara för att" -presenter =)
Jag har ju inte träffat dem på länge nu, moster & faster måste
ju skämma bort sina syskonbarn ibland, & det gör jag så gärna!

Hoppas att Emma & Lisa tycker om deras födelsedagspresenter..
Vi åker upp nästa fre för att fira flickorna =)
Sen på lör ska Andreas (flickornas pappa) syster Matilda fixa
mina naglar.. De 2 enda tipparna jag hade har redan gått av!?
Så har jag även tappat gelen & den franska manikyren på ena tumnageln..
Det ska bli jätteskönt att få det fixat! Syster tycker att jag ska ha färg på hela
naglarna, men vågar jag det? Haha, & isf vilken färg?! Svårt val.
Får fråga Matilda om råd..



Jag är såå sugen på att gå på bio imorn kväll, jag vill se
"Sommaren med Göran"  =) Den verkar sjukt rolig!
Känns som att man vill komma iväg, bara älskling & jag på
ngt litet äventyr & vad passar inte bättre då än en mysig
stund i biomörkret? Jag tycker det låter perfekt =)

På lör ska vi på kräftskiva, Tommys föräldrar har bjudit oss..
Så det blir ganska lugnt ändå, väldigt skönt faktiskt!
 
På sön blir det att bara slappa.. SÅ SKÖNT!
Ska sova länge, lör & sön iaf!



Denna veckan har gått rätt såå segt faktiskt.
Det brukar gå fortare.. Hmm!
Aja, snart fre efm, bara 2 jobbedar kvar..

// Nu ska jag gå & käka frulle & fixa mig lite =) 
  Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: