Sofiaslillafamilj

Take it easy!

Kategori: Allmänt

Jaa, nu kan jag äntligen slappna av..
Allt är gjort som vi skulle göra idag.
Såå nu sitter jag här i soffan =)
SKÖNT! Här blir jag nog kvar..

Har varit & handlat hårprodukter för 485 spänn..
Det blev torrschampo, silverschampo,  & ett
annat schampo som jag kan variera med..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
kan ju berätta för er att jag inte vet hur
det blir m. jobbet än.. Hon har inte sagt ngt!
Men är hon på förskolan imorn ska jag prata
med henne, man vill ju veta hur det blir.
Jag menar så att man kan förbereda föräldrarna,
om det nu skulle vara ett negativt besked =(
Men vi håller tummarna & hoppas på de bästa!

"MALMÖ IF ÄR DOM BÄSTA,
HEJA,HEJA, HEJA, HEJA MALMÖ"
-Hockey imorn, & vi är sjukt taggade =)

Näe, nu ska jag göra nåt så vettigt som att
glo på TV, låter nice va??? HAHA! 

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: