Sofiaslillafamilj

Tokig..

Kategori: Allmänt

Idag när jag skulle köra hem så är det en rondell,
som jag ska igenom.. Det kom jättemånga bilar från
vänster så jag står ju där & väntar..
Sen när det började bli tomt, körde jag..
Jag hinner inte långt förrän jag ser att en kärring
från höger ger sig ut samtidigt, MEN jag var inne
 rondellen först, så hon ska ju släppa mig..
Men eftersom hon inte saktar in var ju jag
tvungen att göra det (ville ju inte krocka)
Så jag stannade & vinkade åt henne att hon skulle
köra.. Tror ni inte att hon vinkar fram mig då?
Så jag började ju köra, & hon stod ju så långt fram
så jag fick börja svänga så att jag skulle kunna komma
om henne, då helt plötsligt "skuttar" hon fram med sin bil..
Tror faen att jag slänger mig på bromsen igen, för att jag trodde
att hon missuppfattat mig.. Men hon ler bara..
Sen kör hon skrattandes iväg...!
JAG BLEV GALEN! Det var ingen gammal tant iheller kanske 60 års åldern..
Så vi kan inte ha missuppfattat varandra..
Hon gjorde det med flit, & det gör mig så förbannad.
Det kan hända många olyckor när man inte är allvarlig i trafiken!



Ville bara berätta vilka idioter det finns i trafiken!!!

Nu ska jag göra mig iordning =)
Sen ska vi ut på ett litet äventyr!
WIHOO!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: