Sofiaslillafamilj

Torsdag =)

Kategori: Allmänt

Ikväll ska älskling & jag till banken.
Håller tummarna för att det ska gå bra!
Vi får se..

Idag slutar jag tidigt, som jag längtat efter denna
dagen, det ska bli helt underbart! =)
Jag ska bara ta det lugnt & njuta av min
eftermiddag hemma!

Det blev ingen städning igår iheller,
vi var alldeles för trötta för det  =P
Helt sjukt vad det gör skillnad att jobba
till halv 5 & speciellt 2 dagar i rad!

Vi bestämde oss iaf för att vi måste
städa på helgen, inte så kul det heller
egentligen, men what to do?!
Vi har ingen ork på vardagarna...
Vi bjöd hit Tessan & Filip på lörkvällen,
så nu måste vi ju städa på dagen!
Så hela lör innan de komr ska vi städa..
Det blir jättebra!

På sön tänkte jag ha en sån slappedag, när jag
ska komma ikapp med tvättningen igen..
Jag tyckte jättemkt om den söndagen när jag
tvättade så mkt, & jag menar vad missar man en sön?
Det är ju nästan ingenting öppet på kvällarna..
Nu behöver jag bara få tag i den perfekta
energin som jag hade den söndagen..

Yesyes, nu ska jag borsta tänderna, sen
köra till jobb!!

Kort dag idag. 7.15- 13.15 =) 
Hauddi alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: