Sofiaslillafamilj

Trött..

Kategori: Allmänt

Kl är nu ca. 7.45, jag gick upp för en timma sen då älskling körde till jobbet..
Kunde verkligen inte somna om, så gick upp & satte mig här..

Idag jobbar jag länge, mellan 9- 17.30, sen ska jag hem & vila.
Finns inte så jättemkt att göra på jobb, det är inte så många barn. Men de som är där, klarar sig själva! =)
Så igår fixande vi bara med avdelningen på förmiddagen, då jag gick hem 14.00.

Jag är sjukt seg, men men.. De går la över när man komr till jobb!



Jag är sjukt sugen på att åka iväg nånstans, ända sen vi var i Göteborg förra sommaren har jag tjatat om att jag vill
åka tillbaka dit, fast då bara älskling & jag.. Liksom en myshelg, för bara oss, där vi tar hand om varandra. & bara ÄR!
Me like =) Först sa vi att vi ville göra det på sommaren, men så har det inte blivit så.. Kan osså vara skönt att bara åka iväg över en helg, vilken helg som helst för ett litet avbrott i vardagen, om det tex har varit en tuff vecka på jobb.
Så skönt att vila upp sig på ett hotell, gärna ett hotellrum m. bubbelpool ;) haha!
Men just avkoppling! Jag hoppas bara att det blir av. Även fast vi vill köpa hus nu, & ska spara våra pengar, så vill man gärna kunna göra saker ändå. Detta är ju sådan grej som man har velat göra sååååååå länge. Vi  ska ha råd m. de, & vi ska göra det. Det kommer bli helt underbart =)



Näe, om man ska gå & göra sig iordning..
Käka lite frukost & sådant osså..
Yes, hauddi alla! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: