Sofiaslillafamilj

8 Dec -09

Kategori: Allmänt

Helgen har varit helt underbar =) När vi kom hem till mina föräldrar fick man en sådan härlig känsla.
"Nu var man äntligen hemma!" Såå skönt! Det var så fint hos dem, & finare komr det att bli!
Men det är alltid så hemtrevligt, mkt levande ljus & så bara är man! Sjukt mysigt!
Inte nog med det, vi har ju världens mysigaste hund i Mjölby osså. Min älskade Simpson!
Vi har kelat massor & varit ute på promenader. Han är såå underbar!
Så att det skulle bli tisdag har jag väntat på =) dock komr det bli ensamt utan min älskling!
Men det klarar vi! Jag älskar dig Tommy<3  Du & jag föralltid --> så det ska vara!

Igår efter jobbet åkte vi till Burlöv, jag skulle shoppa en del saker & jag hittade faktiskt allt jag letade efter.
Så bra & jag är sjukt nöjd =) Detta blev det:

* Ett par nya jeans, pösiga! Sjukt sköna!
* En mörkgrå kofta, inget märkvärdigt! Ska ha den på begravningen.
* Nattlinne & 3 par nya trosor =)

När vi kom hem så tittade vi på Biggest Loser & Ullared, jag packade osså min väska,
 sen la vi oss i sängen & det var såå mysigt<3
Tack älskling, nu har vi ngt mysigt att tänka på när vi e ifrån varandra!

Idag ska jag jobba, men ska gå lite tidigare, tåget går från Lund 17.28, sen är jag framme hos pappa & mamma vid 19.40 typ =) vet ni vad jag ska göra då? Jag ska bada =P jag såg att de hade ett badkar i badrummet på ovanvåningen.. Det är verkligen så rogivande & så skönt! Så snacka om att jag längtar tills jag är framme!

Näe nu ska jag gå & käka lite frukost, magen kurrar! 
 
OBS!
Det komr bli dålig uppdatering här nu ett tag,
de har inte internet i nya huset..
Haha, jag vet inte hur jag komr klara det.
Men den som lever får se ;) hehe!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: