Sofiaslillafamilj

Host host

Kategori: Allmänt

Nu är jag bättre i halsen- men hostan är jobbig, det är ingen torrhosta längre, utan så lite slemmig & ÄCKLIG!
Inget vidare, men men jag håller tummarna för att jag blir bättre snart =)

Vettni vad jag har gjort? Jag saknar dem faktiskt lite, så jag ångrar mig! Men jag har tagit bort gelen på mina naglar & så har jag kortat ner dem, så nu är dem så korta som dem var när jag bet på naglarna.
Men hör & häpna =O jag har inte bitit på dem än, de har faktiskt vuxit ut lite grann. Men jag tänkte att eftersom jag inte hinner göra om dem nu innan jag åker eftersom jag blev sjuk, så skulle det se så fult ut & de hade ju faktiskt vuxit ut såå jävla mkt så det var ju inte snyggt. Så tänkte jag att jag låter dem växa ut tills jag komr hem igen så kan jag nog göra om dem då =) Om jag inte råkar bita av dem! MEN SERIÖST VARFÖR SKULLE JAG BITA AV DEM? JAG ÄR JU INGEN NAGELBITARE LÄNGRE =) DETTA KLARAR JAG!

Idag har jag lovat älskling att plocka undan lite här hemma, för han ska ha ett killgäng här på lördag, jag sa att jag tar så mkt jag orkar, jag är ju trots allt hemma från jobbet, så jag behöver ju vila emellan åt. Även fast jag nu mår bättre än vad jag gjort de andra dagarna. Jag behöver osså packa min väska & tvätta lite mer kläder, för sen är jag ju inte hemma på 10 dagar.. Sen så behöver jag titta på alla dessa serier som man följer när man ligger hemma & är sjuk =P just nu har jag fastnat för Förlossningskliniken & Projekt Runway!
Ikväll är det osså Grand Finale av Biggest Loser, lr den började igår, men den får man ju absolut inte missa..
Klockan 19.00 sitter jag  bänkad 1 timma framför tv.n =) Vettni osså vad som inte sänds mer?
Mitt kära UngaMödrar *brööööl* men jag överlever nog..

Jag hoppas verkligen att pappa har fått igång internet där hemma & att de har ett större utbud av kanaler på tv.n för annars blir det nog ganska långtråkigt på kvällarna. Haha, men vad ska man med tv & internet till under julen? Då ska man ju bara umgås med nära & kära =) så det löser sig nog ändå! Men man kommer känna sig handikappad till en början - men det är något man lär sig att vara utan med tiden..

Gud, vad jag skriver idag då =) haha inget vettigt men ganska skönt att bara skriva av sig lite..
Vi har iaf skickat iväg några julkort nu osså, eller snarare igår. Men det blev inte till så många, bara våra familjer. Men det räcker tycker jag. Julkort är egentligen inte någon stor grej, för man smsar ju varandra nu i juletider osså. Sen är det ju alltid kul om man får från sina närmaste iaf =)

Näe, om jag ska ta tag i detta & börja med att packa lite..
Ha en bra dag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: