Sofiaslillafamilj

Jag känner mig helt tom..

Kategori: Allmänt

Aa, det gör jag faktiskt! Men samtidigt har jag en stor ilska som växer inom mig!
Jag längtar bara hem till mamma & pappa ännu mer nu!
Jag förstår inte att man kan vara så jävla ond =(
Jag mår dåligt, men jag ska kämpa! Jag ska inte bli deprimerad över
den här personen, för hon/han är inte ens värd det!

JAG HAR TUR SOM HAR SÅ FIN FAMILJ, SAMBO & EN UNDERBAR VÄN, MIN EMELIE!
Tack för stödet igår gumman! Jag har legat & grubblat hela natten.
Men har ännu inte bestämt mig hur jag ska gå till väga..
Det känns som att mitt självförtroende behöver växa lite mer innan
jag gör något. Men jag lovar denna personen komr inte få komma undan! 
Man kan inte tåla hur mkt som helst! 

JAG TYCKER OM DIG SÅÅ MKT EMELIE<3
 
Hauddi alla!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hjärtat, jag blir ju så tårögd...

    Du betyder så mycket för mig, klart jag stöttar dig!!

    Vi får prata av oss ikväll då DU ska laga mat till din man, och mig ;)

    Kommer bli så bra :D



    PUSS&KRAM



    PS:

    Tycker om din man med..

    2009-12-04 | 10:52:00

Kommentera inlägget här: