Sofiaslillafamilj

Konstiga jag..

Kategori: Allmänt

Faen, att jag aldrig kan få hålla mig frisk en längre period!

Dagarna hos pappa & mamma var underbara! Jag längtar redan tillbaka!
Vi hann med farfars begravning- vilken begravning SÅ fridfull & fin!
Sedan var jag & klippte mig & färgade håret, väldigt nöjd är jag.
Pappa & jag var & tittade på flickornas lucia- ute var dem & det var såå fint!
Pappa & jag hann osså med en shoppingrunda, där han handlade 3 par byxor..

På fre eftermiddag åkte jag hem, var i Lund runt 18.30, kände mig då inte så konstig,
men när vi kom hem till Tommys föräldrar blev jag dåligt. Frusen & ont i halsen!
I lördags var vi i Tyskland på julmarknad, men det var inte så mkt att ha tyckte
vi, men vi fick ju med oss dricka hem iaf =) hade jätteont i halsen & kände mig frusen
hela dagn där osså! Sov mkt i bussen.

Igår ringde jag vårdcentralen Södertull i Lund som har helgöppet, fick en tid så vi körde in.
De tog ett prov, men det visade inget ännu, men jag känner att det är som när jag hade halsfluss sist..
Hon sa att om jag kände mig sämre om några dagar skulle jag gå till vårdcentralen här i Kävlinge & ta ett nytt halsprov. Jag har iaf bestämt mig för att jag inte ska gå & jobba förrän jag känner mig riktigt bra igen, för jag är så fruktansvärt trött påalla dessa bakterier & baciller.. Det kanske blir så att jag stannar hemma hela veckan bara för att kurera mig inför julen. Jag vägrar att vara sjuk i jul!

Så så ligger det till!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: