Sofiaslillafamilj

Nyårsafton - 09

Kategori: Allmänt

Älskling & jag har haft ett par mysiga dagar tsm, väldigt mysiga faktiskt =)
Känns precis som om man varit i himmelriket, underbart <3

Nu ligger han & sover djupt här brevid mig, såå söt! Sedan jag var hemma hos mamma & pappa har jag vaknat jättetidigt & haft svårt att somna om.. Lite synd! Hoppas att jag kan få sova ut ordentligt snart. Jag hade behövt det innan jag ska tillbaka till jobb. Börjar jobba igen på måndag - vill inte ens tänka på det! Har varit helt fantastiskt att få vara ledig =) Både uppe i Mjölby & med min älskling! Men jag ska ta tillvara på dessa lediga dagar väl. Jag ska njuta ordentligt!

Det är ju sista dagen på detta året, så jag får önska er alla ett riktigt Gott nytt år =)

Jag känner på mig att 2010 kommer att bli mitt år, med många positiva händelser!
Jag ser fram emot det & alla förändringar som det innebär =)
År 2010 du är sååå välkommet!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: