Sofiaslillafamilj

Nyårslöfte - 09?

Kategori: Allmänt

Hej igen alla vänner =)

Älskling & jag sitter här i soffan & myser till gamla Idol avsnitt. Så mysigt!
Vi har precis gjort klart kvällens dessert, päron med toscasås =)

Har ni något nyårslöfte?

- Det har jag =) & jag hoppas att jag kommer att hålla det.Jag ska kämpa för att jag ska klara det! Mina föräldrar, syskon, mormor & min underbara sambo stöttar mig =)
  Det kommer bli helt fantasiskt i slutändan & jag kommer att må så mkt bättre. 
  Dessutom ska jag ut & shoppa en helt ny garderob. Det kommer bli underbart!
  Det bästa av allt är att jag verkligen har bestämt mig, jag ska klara detta!
  Fattar ni varför jag tror att detta kommer att bli mitt år?
Beach -10 here I come ;)

Sååå nu jävlar ger vi järnet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: