Sofiaslillafamilj

Virus,hemlängtan & min kära Simpson

Kategori: Allmänt

Det känns att jag ligger inne med ett virus i kroppen =(
För fy fan! Halsontet är kvar men det är lite lindrigare nu,
dessvärre har jag fått en rälig hosta!
Fy för att må såhär dåligt säger jag bara!

Det enda som hjälper är att sova, men tyvärr så blir  det fel.
Jag sover så mkt om dagarna så på nätterna vaknar jag flera ggr,
sen när Tommy går till jobb är jag klarvaken =/ så allting blir fel!

MEN INGET ONT OM VILA, FÖR DET ÄR VERKLIGEN DEN BÄSTA MEDICINEN.
SÅ JAG SKA FORTSÄTTA MED DET & HOPPAS ATT JAG  BLIR BRA SNART.

Helst vill jag bli frisk till fre för då ska jag åka hem till Mjölby igen,
& jag längtar jättemkt efter pappa,mamma, Simpson, Mina syskon + syskonbarn
& min älskade mormor =) Tänk då på att det bara var en vecka sen jag träffade
dem senast. Men vi har såå mysigt tillsammans, & där finns inga måsten.

Jag längtar så fruktansvärt mkt till julen, pappa & jag ska baka julgodis denna helgen, lr
veckan som komr sen ska jag prova på att göra en saffrancheesecake till den 23 då alla i familjen kommer till mina föräldrar för att äta julgröt & ha det mysigt! Då ska vi iaf bjuda på den kakan till kaffet på kvällen. Hoppas den blir god & att den blir uppskattad =)

Sen blir det väl att man hjälper pappa & mamma i köket en del för att fixa all julmat,
eller att jag går ut alla rundor m. Simpson & myser med honom =) den hunden är bara
för go alltså! Mitt lilla hjärtegryn<3 Jag tycker synd om min kära vovve för han har knappt inte
några leksaker, för han biter itu allting.. Men så alla ggr han har fått ngt av mig så blir han så stolt.
Sist jag var hemma köpte jag en gosedjurs gris =P de tog inte lång stund sen var den ihjälbiten,
men han hade så roligt med den =) & vad gör det att den var dyr? Allt för min Simpson, så
jag hoppas att vi ska ut till någon djuraffär eller liknande så att jag kan få köpa en julklapp till honom, det märks så väl att han uppskattar det så det är bara roligt!
Haha, intresseflagg va? Nu kanske ni förstår hur mkt han betyder för mig =)

Jag måste orka med att hämta den stora resväskan i förrådet & fylla den med alla
kläder & 3 julklappar som jag har kvar här nere.. Så jag har en del att göra, men man får
ta det lugnt & lite i taget. Så ska det nog gå bra!

Nu ringde min kära mormor =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: