Sofiaslillafamilj

JAA =)

Kategori: Allmänt

Jag är såå otroligt glad =)

Tommy frågade mig igår om vi
skulle åka till mjölby nästa helg..
What tänkte jag först, frågar han?
Meen fatta va mysigt!


Jag blev så glad att jag inte visste var
jag skulle ta vägen =)
Så jag ringde mamma & fråga vad de
skulle göra nästa helg..
Vi komr ta bilen upp på fredan,
om nu vädret är bra!

Om vi inte skulle åkt upp som nu nästa
helg skulle jag fått vänta ända till den
27.e & det är rätt så lång tid faktiskt!

Tänk vad mysigt vi komr ha de i bilen,
bra musik & med den bästa dessutom!
Kan inte bli mer underbart! <3
TACK ÄLSKLING FÖR DIN IDÉ!


Jag måste ge mig fan på detta nu, jag ska börja ut & gå!
Jag vill börja träna men med vem?
Sittups & sådant kan man ju göra hemma..
Men jag vill att det ska hända ngt NU!

Jag ska börja äta ordentlig frukost igen, havregrynsgröt!
Ut & gå minst 1 timma varje dag!
Nu jäävlar ska här hända grejer..
Så idag när jag komr hem från jobb, på med gå-skorna & ut i det kalla!


Yesyes, i helgen ska vi till Tessan & Filip!
Längtar! Vi har såå jäkla trevligt tsm =)
Melodifestivalen ska vi titta lite på hade vi tänkt!

Näe, ni nu ska jag göra lite sittups tänkte jag, äta gröt & göra iordning mig inför jobb!
Börjar 9.00 idag, skönt med sovmorgon!

Hauddi alla!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är melodifestivalen redan nu i helgen? :O :P

    kramar Becca :)

    2009-02-05 | 09:42:08

Kommentera inlägget här: