Sofiaslillafamilj

Återigen måndag!

Kategori: Allmänt

Oh vad det är härligt med måndagar =)
Haha, jag hoppas denna vecka går fort!
Älskling & jag ska ta nya bilen upp till Mjölby
på fre kväll! Längtar!

Jag har köpt några alla <3 dag presenter,
har bara Olle kvar & han e jättesvår att
handla till! Men men, jag slutar ju tidigt
imorn, får åka till Center Syd då!

Asså, jag har mått konstigt hela förra veckan,
o lite i helgen med, så matt på nåt sätt!
Helt slut! Konstigt! Hoppas man mår bättre
denna veckan!

Vi var hos Tessan & Filip i lördags,
tittade på den tråkiga melodifestivalen!
BLÄÄ, vad tråkig den va! =/
Men annars hade vi trevligt!

Guud, vad jag längtar efter min Simpson,
& mina syskonbarn! =)
Simpson ska osså få en alla <3 dag present!
& jag vet att han komr älska den! =)

KAN DET INTE BARA BLI FRE NU?!

Idag är det föräldramöte på jobb,
man vill ju bara hem när man slutat
men nu måste vi stanna! Det håller på
mellan 17.30 - 19-30!

Igår var vi i Sandby, var där istort sett hela
dagen! Sen åkte vi hem, o då fick jag ett ryck,
började plocka undan en del, & vi tvättade nog 3
maskiner tvätt osså! Bra där ju =)


Näe, nu måste jag gå & göra mig iordning!
*Hoppas denna veckan går fort*
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: