Sofiaslillafamilj

Ons 18/2

Kategori: Allmänt

Redan ons?
Veckorna går så sjukt fort!

Den här veckan hade vi bestämt så mkt,
men som vanligt blir det inte riktigt
som man tänkt sig!

Vi skulle åka ut till Center syd,
& det gjorde vi igår faktiskt.
Beställde nya ringar, då jag inte
tålde de andra =/ desse var mkt
finare! Titan är det! Vi får dem om
ca 1 vecka =)

Sen skulle vi titta på dop-present, men
jag vet inte riktigt vad jag vill köpa!
Så vi fick vänta med det =)

Vi hade osså tänkt att vi skulle ge oss i
väg till IKEA på tors, men sen ringde vi
Tommys pappa & fråga om han kunde köra
med släp på lör.. Så, så fick det bli =)

Hela helgen är uppbokad:
FRE- Hockey =)
LÖR - IKEA + fixar dag hemma!
SÖN - Hockey =)

Nästa fre åker jag upp till Mjölby för att
 gå på dop för sötisen IDA, men ensam
denna gången för Tommy ska själv
på dop & bröllop med sina släktingar!

Nee, nu ska jag kika vidare lite innan jobb!
Ha en bra dag =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: