Sofiaslillafamilj

Tisdagar..

Kategori: Allmänt

Innebär att jag slutar tidigt =)

Skönt att iaf ha en tidig dag i veckan,
den uppskattas otroligt mkt faktiskt!

Idag ska jag återigen ut på C syd,
ska shoppa presentpapper & lite mer
presenter, man blir såå sjukt generös
när man inte varit hemma på länge!

Ska även se om jag hittar en alla <3 dag
present till min älskling!

Alltid skönt att gå & strosa i affärerna på
eftermiddagen, det är inte såå mkt folk
vilket är bra tycker jag =)

ONS: 9- 16.45
TORS: 7.30- 15.30
FRE: 9- 16.45
--->
Sen åker vi till Mjölby
*WIHOO* =D

Föräldramötet igår gick bra, alla hade
rätt så olika åsikter & det öppnade upp
en hel del disskussioner =)
Timmarna sprang iväg, & vi var inte ifrån
jobb förrän 20.00 (skulle ha slutat 19.30)
Så vi har en halvtimme till förfogande ;)

Näe, om man ska gå & fixa sig lite!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: