Sofiaslillafamilj

Tisdagen den 27/1

Kategori: Allmänt

Jaha så har ännu en helg gått & även 1 måndag, förstår inte var tiden tar vägen!

I helgen var vi i Köpenhamn, åkte från Kävlinge 11.00 på morgonen, sen var vi hemma igen ca 23.30!
Men vi hade roligt! Fick dock lite ont i fötterna!


Vi var på Amalienborg & drottningen var hemma för flaggan var hissad, såå häftigt!
När vi stod där på hennes "gård" lr vad man ska kalla det så kom det en jättegammal bil, med en krona som
registreringsnr, den var såå tjusig! Hon skulle säkert ut & åka!

När vi tittat på museét gick vi till "NYHAVN" & hittade ett mysigt ställe att äta på.
Jättegod mat, men lite för pengarna dock.

Igår på jobb, blev det jätterörigt! Jag öppnade själv, & 4 personal ringde & sjuka sig!
NEEJ, what to do? Jag ringde mängder av folk, men som tur var fick jag tag i 2 vikarier.
Så på eftermiddagen åkte jag upp till Center Syd, shoppade lite till mina syskonbarn, alltid roligt!
& även till mig själv offcourse ;) sen åkte jag hem & rensade ur mina byrålådor =)

Jag måste berätta en annan sak, mina föräldrar håller på att rensa ur farfars lägenhet, (eftersom han numera bor på ett hem) & för att de ska sälja den. Så har de ringt & frågat om jag vill ha något minne av farmor!
Klart att jag vill, men det är ju jättesvårt när man inte ser sakerna framför sig. Så jag sa att jag inte visste.
Sen kom jag på att farmor har/hade jättefina tomteböcker som hon läste för mig när jag var liten!
Vilket perfekt minne tänkte jag & ringde upp pappa igen!
Så sa jag att jag kunde ta dem om ingen annan ville ha dem, jag tänkte de andra har ju barn...
Men så ringde mamma senare på kvällen o så frågar jag om böckerna, hon bara Ja, dem fick du!
Åh, så nu kan jag tänka tillbaka på våra mysiga lässtunder! Jag är så stolt!


Idag är det en hel månad tills jag ska åka hem igen. Ska bli dop för lilla Ida =)
Så mysigt! Får kort på henne lite när som på mobilen, & igår fick jag ett som hon sträckte på huvudet när hon låg på mage. Guud, sååå sööt! det är vid dessa tillfällen det är synd att man inte bor närmre!
Men min älskling har lovat att vi ska åka upp till Påsk i år igen. MYS!

Näe, nu ska jag gå o borsta tänderna, sen åka till jobb!  8 - 16.30! Sen när Tommy varit hos tandläkaren ska vi åka & byta till sommardäck på hans bil! För imorn byter han in den mot den nya c30n :D LOVELI!
Hauddi såå länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: