Sofiaslillafamilj

1 week left..

Kategori: Allmänt

Yesyes, min sista semvecka har börjat.. =/
Hm, känns väldigt konstigt, hade gärna varit ledig längre!

De första 2 veckorna gjorde vi inte så mkt, bara lite småutflykter.
Mina föräldrar kom ner i slutet av förra veckan, & åkte hem i lör.

Igår, (sön) åkte vi lite bil, först åkte vi  till Borås.
För att jag ville till Ellos lagershop, men de hade stängt igen.
Så då övertalade jag älskling att köra till Ullared =)
Vi kom dit vid 15.30 & de stängde 17.00 så de blev
en snabbvisit, men det var kul =)
När vi kom hem slängde vi oss i soffan & tittade på
"Full frys - serien" som vi köpt på GE-kås =)
Sen var det godnatt!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi får ta
dagen som den komr helt enkelt.
Kan vara skönt de osså..

Imorgon (tis) ska vi åka till Bornholm m Tessan & Filip =)
Vi ska träffas hos dem vid 11- tiden..Båten gick från Ystad kl 12.
Det ska bli jättekul, har aldrig varit där, men det ska tydligen vara jättefint!

Näe, nu måste jag fixa mig, Tommy säger att vi ska till Lund snart.
Aja, Hauddi alla! Ha en bra dag! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: