Sofiaslillafamilj

Blev ingen träning..

Kategori: Allmänt

Dagen har gått såå långsamt!
Men det har ju iofs regnat från & till hela dagen,
så vi har inte varit ute ngt idag.
Det beror nog på det osså..

Det blev ingen träning ikväll, Emelie hade inte tid.
& jag hade ingen lust att träna själv, så jag passar
på att mysa i soffan med älskling! =)

Vi har varit ute på Center Syd en snabb runda, försökte
hitta utklädningskläder till Tommy.
Jag vet redan vad jag ska vara..
Haha, men det får bli en hemlighet =P
Tyvärr, så hittade vi inga kläder till älskling..
Men jag slutar tidigt imorn, så vi får försöka
hitta något då.. Tråkigt att behöva ge sig ut en fre,
men det måste göras, för festen är ju på lör..

Näe, nu ska jag slänga mig i soffan hos älskling!
(Jag kanske har några spännande nyheter snart)

Hauddi alla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: