Sofiaslillafamilj

Ensam..

Kategori: Allmänt

Igår efter jobb kom Emelie hem till mig, vi käkade, snackade, tittade på film (Honey) - sjukt bra =)
Vi hade allmänt trevligt=)
Hon drog hem relativt tidigt, & jag och älskling stupade i säng..

Idag skulle jag ha jobbat till halv 4, men vi har haft sjukt lite barn hela dagen..
Så jag frågade om jag inte fick gå hem.. Så halv 3 gick jag =) såå skönt..

Min älskling & hans kompis har åkt till Göteborg för att träffa en kompis som flyttat dit.
Så han åkte imorse & komr inte hem förrän imorn efm.. =(

Jag saknar honom mkt, & det komr kännas konstigt att inte få sova brevid honom i sängen ikväll,
men som tur är har jag ju en räddande ängel =)
min Emelie komr & sover över.
Men först ska vi träna =) Sen ska vi köpa sallad, sen hem hit. SKOJ!

Imorgon jobbar jag 8-17.. Så jäkla länge, hatar den tiden =(
Men när jag komr hem hoppas jag att älskling är hemma.
Vi ska käka kycklingtacos & bara mysa då =)
Jag skulle vilja ha ett filmmaraton m. Ice Age, såå fräckt!

På lör ska Emelie & jag fixa våra naglar igen, de ska bli så skönt!
Sen på kvällen ska älskling & jag träffa Tessan & Filip i Malmö.

Nee, nu ska jag ta ngt att äta, sen ringa Tessan =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: