Sofiaslillafamilj

Fre =)

Kategori: Allmänt

Igår hade Emelie & jag jättekul, vi var & träna först sen åkte vi & köpte varsin sallad. Skulle vara nyttiga, men oj det slank visst ner varsin daimstrut osså =P haha!

När kl närmade sig 11 var det dags att lägga sig, ingen av oss var spec trötta! Konstigt nog!
Men vi gick & la oss, somnade runt halv 12- 12!
Imorse när hennes alarm, var man typ halvdöd. Nu e hon på jobb,  jag har duschat & grejjat.
Snart är det min tur att åka till jobb, VILL INTE! Jobbar 8-17. BLÄÄÄ!

Jag saknar min älskling, ska bli så skönt att få ligga i hans famn ikväll =)
Jag längtar jättemkt, även fast vi bara har varit ifrån varandra lite mer än 1 dag, & 1 natt.
Så har jag abstinens efter min bejb =) tihi.. Mysigt komr det att bli iaf!
Jag älskar dig Tommy Andersson <3
Hoppas du haft roligt iaf!


Jag längtar osså jättemkt till imorn, då ska jag ju få naglarna fixade igen.
Det behövs verkligen! 2 har gått av & det gjorde svinont! (av mina riktiga naglar)
Så det ska bli jättekul =)

Nu ska jag gå & borsta tänderna. Orkar inte fixa mig nåt idag, det får duga att vara
 sminklös & ha myskläder på sig. Det är ju trots allt fre =)

Hoppas ni får en bra fre kväll & helg!
Hauddi alla! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: