Sofiaslillafamilj

Helg =P

Kategori: Allmänt

Nu är det helg igen =)

Veckan har gått relativt fort ändå..
Det har varit bra på jobb, även fast man gärna velat
haft mer sem, men det har varit kul att träffa alla barnen =)

I måndas jobba jag länge, så då tog vi de bara lugnt på kvällen.
I tis åkte vi till Kiviks marknad, handlade en hel del, men tyvärr skada Tommys mamma
foten nästan direkt när vi kom dit. Men vi gick på marknaden nästan 4 tim, & Gunnel satt & vilade några ggr.
I ons jobba jag länge, vi gjorde inte så mkt..
I tors, sluta jag tidigt men vi gjorde inte alltför mkt då heller eftersom jag tränade me Emelie på kvällen =)
& jääävlar vilken träningsvärk jag har nu =) men det gör både ont & är skönt på samma gång =P
I går (fre) jobbade jag länge (igen) så då hade vi en myskväll m film. Tog de lugnt.

Idag ska vi följa me Tommys mamma till Center syd, hon skulle shoppa ngt till deras uterum & ville att vi skulle vara smakråd, så tror jag att vi skulle ut där & grilla ikväll osså =) får hoppas på att det inte blir såå tråkigt väder i helgen som det är sagt att det ska vara, det hade ju varit för tråkigt!

Men som sagt nu har jag överlevt första jobbveckan efter sem,
men jag har saknat min älskling jättemkt faktiskt!
Nu ska jag kolla lite på andras bloggar, sen gå & hänga tvätt. JIPPI!

Ha en bra dag =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: