Sofiaslillafamilj

Måndag & Fia börjar jobba igen..

Kategori: Allmänt

Igår bestämde vi att vi skulle åka till Jägarvallen & gå lite.
Det var jätteskönt att få komma ut & röra lite på sig.
Så vi bestämde att det ska vi göra varje sön-förmiddag.

Sen åkte vi & hyrde 2 filmer, myste i soffan, käkade godis.
Det sistnämda ska vi sluta med from idag måndag.
Men det ska nog gå bra =)


På eftermiddagen blev jag lite rastlös & menade jaha, men ska jag
bara sitta här nu & vänta tills kl blir "dags att gå & lägga sig"?
Men så blev det inte, vi åkte till havet!

När vi kom hem tittade vi på en av filmerna vi hyrt.
Sen gick vi ut på kvällspromenad. Vi la oss i sängen ca 22.00, bara för att
jag skulle ju jobba idag (måndag) men jag kunde inte somna, hade skitsvårt
för att varva ner.

Yesyes, & nu sitter jag här & har lite små-ångest..
Så här ser mitt schema ut för denna veckan:
Måndag. 9.30 - 17.30
Tisdag. 6-13.30
Onsdag. 8-17
Torsdag. 6-13.30
Fredag. 8-17

Arrå, nu ska jag titta vidare lite här på internet.
Sen käka frulle & göra mig iordning =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: