Sofiaslillafamilj

Vad ska man göra på sin sista sem dag?

Kategori: Allmänt

Snart är min 3 v sem slut & imorgon börjar jag jobba igen =(
Jag vill hitta på något idag, men samtidigt känns det som att man bara vill ta de lugnt.
Man vill ju inte att den här dagen bara ska "springa" iväg, men heller inte att det ska bli jättelångtråkigt för att man inte gör någonting. Jag har väldig svår beslutsångest just nu =P


Det jag funderar på är hur många barn vi har på förskolan..
Aja jag får vara nyfiken ett litet tag till!

På tis slutar jag tidigt, då ska jag hem & vila lite för sen på kvällen ska vi till Kiviks Marknad, så då har man ju ngt att se fram emot =)

På tors ska jag börja träna igen, nu jäävlar ska här hända grejer!

Haha, nee men jag ska käka frukost med min älskling nu.
Hauddii alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: