Sofiaslillafamilj

Denise Rudberg

Kategori: Allmänt

Jag är helt galen i Denise =)
Vilka extremt bra böcker hon skriver, det är faktiskt helt otroligt!

Jag har alla 3 ungdomsböckerna Tillsammans - köpta ganska nyligen,
men faen. Så jävla bra =) Man sträckläser & kan inte lägga ifrån sig dem.

Sen har jag Jenny S, Matilde & Åse osså, de är sjukt bra med! ¨
Denise skriver på ett så bra sätt, så det känns som att man själv är
med i boken.. De är så spännande att man bara vill veta mer.
Man kan inte lägga ifrån sig någon av hennes böcker.
Fattar ni hur bra böckerna är då lr? =)

Igår när vi var & handlade hittade jag ännu en bok av henne.
Tydligen hennes första roman, Väninnan. Den har jag osså
läst ut nu & den var precis lika bra som alla de andra böckerna.
Jag har nu osså beställt  Strl 37, & O.S.A!

Denise Rudberg - jag avgudar dig =P

Absolut den bästa författaren!

Läs hennes böcker ni som inte gjort det,
ni har inget att förlora. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: