Sofiaslillafamilj

Semester =)

Kategori: Allmänt

Usch ja, jag är redan inne på min fjärde sem-dag =(
Tiden & dagarna bara springer iväg.

Men iaf, midsommar firades i Nyköping med en
jättetrevlig dag. Underbart väder =)

Sedan var vi ju i Mjölby på en liten visit osså.
Skönt att komma "hem" lite =P

Men nu så ska jag berätta lite om min semester.
I måndags träffade jag Emelie & vi åkte till Csyd & shoppade.
I tis var vi iväg & handlade lite till lägenheten. & i ons osså.
Jag blev sjukt nöjd med resultatet =)

På lör ska vi till Ystad & träffa Tessan & Filip, det var längesen nu!
Ska passa på att ta med kameran.. har aldrig varit i Ystad, så man
kanske ser ngt fint =) Kul ska de bli iaf!

Ikväll komr Tommys föräldrar hit & ska käka.
Aja nu ska jag äta frukost.
Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: