Sofiaslillafamilj

Snart midsommar =)

Kategori: Allmänt

Jag blev så otroligt glad när Tommy frågade om vi skulle upp till Mjölby till
Midsommar  =)


Så vi ska dit & jag längtar redan. 

Vi ska åka den 18.e på torsdagen, så mysigt det ska bli.
Sen skulle vi tydligen upp till Nyköping m mamma & pappa på midsommarafton
& Simpson ska följa med =)

För det är ju faktiskt så att man ska fira Midsommar i en stuga,
så så komr det bli. Så kul!

Denna veckan har varit tuff.

Mån- jobbade över 1 tim, slutade 16.30.
Tis - började 6.30 ist för 7.15 (skulle slutat 13.30, men hade samtal 14, gick från jobb  ca.14.30)
Ons - som vanligt 9-16.45 
 Tors - 10 lr 8 - 17.30 (min vanliga tid är 7.30 - 15.30.)
Fre - 8 -15.30

Det känns att man börjar varva ner inför semestern nu, det ska bli så skönt!
Men först ska jag ha alla samtal, men ett är avklarat så det är skönt =)

Nee, nu ska jag springa o pussa på älskling innan jag åker till jobb.
Hauddi alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: