Sofiaslillafamilj

Tisdag & jag slutar tidigt =)

Kategori: Allmänt

Idag hade jag faktiskt osså tänkt att ta ut lite tid =)
Men vi får se hur vi löser dagen först..

Imorgon har vi utvärdering, så mellan 8-14 är vi inte i barngrupp.
Sen ska jag ha samtal, först ett kl 14, sen ett kl 15.
När de är färdiga, är jag klar med alla mina samtal för denna gången!
Sen fortsätter jag att  jobba till 16.45, efter det ska vi till S.Sandby &
fira midsommar med Tommys familj, eftersom vi åker till Mjölby på
torsdag =) Så det ska bli trevligt!

Som sagt på tors ska jag egentligen jobba mellan 7.30 - 15.30, men jag
tänkte ta ut lite tid. Så att vi komr iväg tidigare, & slipper den värsta trafiken.
Yesyes, så var det iaf tänkt!

Näe, nu måste jag borsta tänderna & dra mig mot bilen --> jobb!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: