Sofiaslillafamilj

Fre - ?

Kategori: Allmänt

Nu är det fre, & jag kan inte säga att jag mår så mkt bättre =(
Så ikväll ska jag inte göra ett piss, förutom att ligga i sängen & glo på TV..

Imorgon ska Tommy till sina föräldrar & hjälpa sin pappa i garaget,
men jag vet inte om jag ska följa med. Får se hur jag mår..

På söndag måste vi in en snabb runda till Hornbach, för att köpa
persienner till köket... På eftermiddagen komr Tommys föräldrar
& fikar, för att vi ska få lite hjälp av hans pappa. (Lite fika-mutor
fungerar alltid) =)

Jag har hittat en JÄTTESÖT tunika & en JÄTTEFIN väska
BUBBLEROOM.se.  Men Tommy har inte sett det än,
& jag fick inte beställa det förrän han hade sett det =(
Jag kan ju alltid säga att det kan bli en födelsedagspresent
till mig sj ;) thihi..

Näe, nu måste jag gå & vila.
Hoppas ni får en bra helg nu allihopa!
HAUDDI SÅ LÄNGE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: