Sofiaslillafamilj

Ftf dålig..

Kategori: Allmänt

Jag är ftf dålig =( hatar att vara förkyld.. Man blir så hängig för övrigt osså!
Tors- sön har jag haft sjukt ont i ryggen & axlar, men det var ju så klart förkylningen som var på väg.
Att jag inte tänkt på de innan. Jag har ftf ont i kroppen, helt öm på ngt sätt lixom. Dock har "halsontet"
släppt, men jag har blivit redigt förkyld, igår kväll började även den underbara hostan.
Jag tror faktiskt inte att det blir ngt jobba av för min del denna vecka. Så typiskt!
Man förlorar ju mkt pengar, men är man sjuk ska man inte tänka på pengarna. Eller hur?!
Fokusera på att bli bra ist, det enda jag har gjort dessa dagarna är att ligga o slappa i sängen,
slumra till några timmar, sitta några min vid datorn, sen bara vara!  Man börjar bli rätt trött på det nu..
Men men, det ska inte vara kul att vara sjuk!  Nä, nog om detta!



Jag längtar till den 1/4 för då fyller jag 21 =) 21 är väl ingen rolig ålder direkt, men jag får ju paket.
Sen längtar jag faktiskt ännu mer till den 3/4 för då komr mina föräldrar + mormor ner!
Mormor har inte varit här nere, jag hoppas att hon komr tycka att det är fint!
Men det gör hon nog, för det har verkligen blivit jättefint, jag är jättenöjd med hela lägenheten!
Sen längtar jag osså till den 9/4 för då åker Tommy & jag upp för att fira påsk m. min familj =)
Den 13/4 har vi varit tsm i 3 år =) så det är mkt roligt som händer i april-månad, men även mkt sorgligt!

Den 15/4 skulle farmor ha blivit 82 år, men det komr vi inte få uppleva TYVÄRR :'(
Den 20/4 förra året försvann du från våra & ditt eget liv. Tänk att det har gått ett helt år!
DU ÄR OERHÖRT SAKNAD ULLA HAMMARLUND - MIN UNDERBARA FARMOR.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: