Sofiaslillafamilj

Sjuk..

Kategori: Allmänt

I söndas kväll när jag gick & la mig hade jag jätteont i halsen, men jag tänkte inte så mkt mer på det.
MEN när jag vaknade igår morse kunde jag knappt svälja. Kände mig allmänt dålig, ont i kroppen osv.
Hade feber osså, så jag ringde jobb.

Var hemma igår & sov typ hela dagen =/ tänkte faktiskt vara hemma ändå till tors, så att jag jobbar
tors, fre denna vecka! Jag tänker inte & ska inte gå till jobb o må halvkrassligt. NEJ, de gör jag bara inte!
Jag blir så irriterad på vissa föräldrar som bara tänker att när mitt barn har feber då är det sjukt, men är barnen bara rejält snuviga, då får de komma till dagis. Men deras allmänt tillstånd då?!
Tänk själva när näsan rinner hela tiden, känner man sig inte lite tjock i huvudet då lr? Det hjälper inte heller hur många ggr man än säger att, tänk på deras allmänttillstånd, komr de att klara av en dag på dagis?
NOG OM DETTA...



 HAHA, shit jag komr inte ihåg vad vi gjorde i fre =/ lr jo vänta lite.. Vi satte ihop byrån till klädkammaren, det blev hur fint som helst =) sen efter det käkade vi, sen la vi oss i sängen & tittade på Så ska det låta =)

På lördagen satte vi upp en hylla (osså i klädkammaren) & satte ihop lådor, som vi skulle lägga grejer i.
Jag är sjukt nöjd med hela rummet, ja ni såg rätt =) jag skrev rum för att det är verkligen inte bara ett klädförvaringsställe längre för det är SÅÅ fint =) så nu har vi ett xtra rum! *STOLT*

På söndagen åkte vi till IKEA lämnade tillbax en hylla som var alldeles för stor.
Köpte 2 lådor till, sen åkte vi till Hornbach. Där hittade jag 2 plastväxter (bara som 2 pinnar med lite löv på) 1 lampa till köket, & inget mer. Jag blev frustrerad för det var ju så mkt som jag hade tänkt köpa,som jag trodde att de hade på Hornbach, men ack vad  fel jag hade! Jag bad älskling köra till Burlöv, där jag skulle in på 2 affärer, Hemtex & Dimoda =) jag hittade ett runt vitt blockljus, 3 lila ljuslyktor & 1 vit ljuslykta. ÄNTLIGEN!
Vi gick därefter in på Hemtex där jag skulle ha en matta till klädkammaren, jag hittade en svart liten ryamatta =)
perfekt! Sen sprang jag osså in på COOP köpte en vit badrumsmatta. När vi åkte ifrån Burlöv var jag såå nöjd!
Vi åkte till Sandby & hälsade på, åt mat & tittade på Rallybrydar! Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men nu har vi ju iaf sett den =)
Efter det ville jag bara hem & ställa iordning allting som jag köpt! Det blev sååå himla fint!

Det var min helg, det blev ingen biltvättning, men jag kände att det vi gjorde ist var viktigare =)
Nu måste jag sova! Hauddi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: