Sofiaslillafamilj

Neutrogena - visibly clear.

Kategori: Allmänt

Så var det redan sön =/ dagarna går så fort!
Jag mår mkt bättre nu, & de har jag att tacka hostmedicinen för =)
Så imorgon blir det jobb & jag ser verkligen fram emot det!


Idag åkte Tommy till sina föräldrar vid halv 10 tiden, han skulle hjälpa sin pappa i garaget..
Jag kände att jag ville stanna hemma. Så jag har suttit i soffan & läst ett tag, (

14 år till salu)
Den är hemsk, men ändå så sjukt bra! Läs den!
Jag har osså hunnit med att gå ut & gå =) äntligen!
Nu känner jag att jag vill komma igång ordentligt!



Jag längtar jättemkt efter denna veckan, det händer så mkt skoj =)
På tis ska jag ev följa med & träna =) måste prata med Emelie bara.
På ons fyller jag =) slutar sent men vi ska ut & äta på kvällen. MYS!
På tors ska vi ev till arenan, titta när Calle Söderberg<3 spelar =) JAAA! HAHA!
På fre komr mina föräldrar & min kära mormor =) ÄNTLIGEN!


Näe, om jag ska ta tag i mig själv & börja göra nåt av denna dagen =)
Måste byta sängkläder & tvätta lite, plocka undan! Det finns alltid ngt att göra..
Haha! Men det är jag som ligger efter, nu när jag varit sjuk har jag helt enkelt inte
gjort ett skit! Bara legat i den tråkiga sängen!  Ajja!


Jag har förresten köpt ny ansiktsrengöring =)

# Visibly Clear- Blackhead Eliminating - Daily scrub (som jag använder morgon & kväll)
# Visibly Clear - Oilfree Moisturiser (Används efter Daily scrub, morgon & kväll)
#Visibly Clear - Wash/ Mask. Kan användas som en daglig Scrub lr som en mask. (Jag ska använda den som en mask, 1 gång i veckan)

Bara lite tips, verkar skitbra än så länge =)

Hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: