Sofiaslillafamilj

Tors..

Kategori: Allmänt

Idag är det tors, denna veckan har osså gått jättesegt!
Imorgon är det fre den 13.e då har Tommy & jag varit
tsm i 2 år & 11 mån =) fatta vad tiden går fort!
Känns som att jag känt honom hela livet =P
En jättehäftig känsla faktiskt!

Man skriver att man ska göra så mkt här på bloggen,
men sen är man alldeles för lat för att göra det sen.
Så ikväll ska vi börja med klädkammaren hade vi tänkt. =)

För imorgon kväll ska vi bara ta de lugnt, mysa
framför en film & BARA VA =) så skönt!

På lördag ska vi till Tommys föräldrar, vi ska tvätta
min bil, sen glo på melodifestivalen =)

ÅH vad jag längtar tills fre kväll runt 17-tiden!
Då slutar jag jobb, & kan börja fira helg!

Näe nu ska jag fixa mig lite innan jobb =)
HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: