Sofiaslillafamilj

Tors..

Kategori: Allmänt

Jag kan inte låta bli att säga detta,
men fan va denna veckan har gått
långsamt =( sjukt tråkigt!

Det brukar alltid gå så fort, men
NAEJDÅ!

Jag vill ha helg!



Jag blir irriterad av att jobba på förskola ibland faktiskt.
Varför kan man inte lämna/ hämta sina barn & sen vara nöjda?!
Det ska vara så mkt klydd hela tiden. Man får ju aldrig höra
något positivt ngn gång heller. Det är faktiskt synd.
Om man ngn gång skulle få höra att man gör ett bra
jobb med barnen, tror jag att det hela skulle bli roligare.
Uppfatta mig inte fel. Jag älskar att jobba med barn.
Men med positiva föräldrar skulle det nog vara "ännu"
roligare!

Nog om det!

JAG BEHÖVER KLÄDER..

Jag skulle behöva handla lite nya tröjor, man kan ju nästan inte ha på sig
samma kläder 2 dagar i rad på jobb, man använder det 1 dag sen slänger
man det i tvätten. Snacka om att det blir urtvättat =/ det är synd tycker jag.
Jag skulle vilja att man hade arbetskläder på jobb, alltså arbetsbyxa m knäskydd tex,
& tröjor osså faktiskt. Hur ofta har man inte snor på axeln, från när man har haft dem i famnen?
Det hade faktiskt varit perfekt! Jag har hört att man har det på vissa förskolor.

Yesyes, jag får titta efter lite nya tröjor & linnen på Burlöv på lör! =)

Nope, nu måste jag fixa ti mi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: