Sofiaslillafamilj

Lördag..

Kategori: Allmänt

Äntligen, äntligen helg! Såå tuff denna veckan har varit!
Nu kan jag ta de lugnt & vila upp mig inför kommande vecka.


Tommy har åkt till Malmö, skulle hjälpa hans kompis pappa att
bygga om ett utedass. Så jag är all by my self, men ska snart bege
mig till Center syd. Får hoppas att jag inte hittar så mkt dock!
Måste börja hålla i pengarna! =)


Ikväll ska vi till Sandby & fira Tommys brorsa  som fyllde
19 i ons =)



Nu är iaf Olles present & Hannas present fixade =)
Nu återstår bara Idas halvårspresent!


Nope, om jag ska fixa mig lite!
Hauddi alla!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hej gumman. Visste inte var jag skule svara på din kommentar så jag svarar på den här.

    Klart att vi kan ses annars också (förutom jobbet + träningen) men tyvärr blir de inte så :(

    Why, I don't know....

    Ha det super bra så ses vi på jobbet imorgon.

    Puss och kram, tycker om dig :)

    2009-05-10 | 23:20:59
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: