Sofiaslillafamilj

Fredag den 13.e

Kategori: Allmänt

Älskling & jag har varit tsm i 3 år & 7 mån idag =)
& vi ska in på hockey ikväll! Kul att fira med det?
Njae, det vettifan.. Men det är tydligen världens match!
Vi ska fira imorn istället. MYSIGT!<3

Vi får se om jag kan följa med, jag tog sprutan igår.
Emelie var med & stöttade mig, det gjorde inget ont
över huvudtaget, men sen på kvällen vid 18-tiden
fick jag sjukt ont i min arm. Jag gick & la mig tidigt!
Har haft lite svårt att sova inatt har bara kunnat
ligga på en sida, då jag har svårt att sova på rygg!
Men nu på morgonen, vaknade jag av att jag låg på
den "onda" armen, det gick ett litet tag iaf!

Men alla säger ju att frossan & yrsel komr dagen efter..
 Så vi får se, jag håller tummarna för att det inte
blir mer än såhär =P för lite ont i armen kan jag stå ut med..

Dec månad blir lite tuff i år, älskling & jag åker hem den 4-6,
Jag upp tisdagen den 8 & stannar till fre den 11 (begravning)
Sen lördagen den 12 åker jag, Tommy, & några av hans släktingar till Tyskland
på Julmarknad.. Den 18 åker jag upp till Mjölby & firar jul där & så
kommer jag hem igen den 28.. Det var dec det! Sjukt mkt som händer då!


Yesyes, näe ni! Nu ska jag gå & blåsa håret =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: