Sofiaslillafamilj

Gårdagen..

Kategori: Allmänt

Jag bestämde mig för att stanna hemma igår,
jag vet inte hur jag hade reagerat om folk frågat
hur helgen varit & så.. Bättre att ta det säkra före
det osäkra.. Så jag stannade hemma!

Jag gick upp & ringde jobb m. gråten i halsen
vid 6-tiden, sen somnade jag om & sov till 11,
då var jag vråålhungrig.. Käkade lite & tittade
på One tree hill, sen satte jag på en maskin tvätt,
gick & duschade.. Sen satte jag mig & tittade igenom
min pyssellåda..( Är så besviken på mig själv, har
sånt jävla pysselsug men har ännu inte haft tid & ork
att sätta mig! Jag vill pyssla! Men nog om det
),
sen efter att jag hade gjort det så tittade jag lite till
på tv.n sen kom älskling & hämtade mig, vi skulle till
Sandby han skulle klippa sig & så skulle vi käka hos hans
föräldrar..

Jag hade klarat mig hela dagen utan att gråta, visst var jag ledsen,
men det kom inga större floder, så frågade Anders mig om jag alltid
slutade tidigt på måndagarna, då blev jag alldeles tårögd & fick precis
fram att jag inte hade jobbat idag - Men jag lät det rinna ett tag, sen
var det precis som om inget hade hänt, & de frågade inget mer.
När man liksom inte pratar om det så går det bra.
Så idag får jag hoppas att vi inte pratar så mkt om det på jobb,
visst man behöver prata om det osså, & det gör älskling & jag!
Han har stöttat mig såå sjukt mkt! <3

Men jag känner mig såå tom på ngt sätt, & jag hade nog velat stanna i
Mjölby ett tag till, men men nu blev det såhär..
Han slipper lida mer nu iaf & det är ju huvudsaken!


Jag blir så arg på Kanal 5, vi satt hemma hos Tommys föräldrar igår,
så frågade Tommy mig vid 17.50 om vi skulle åka hem innan UngaMödrar,
jag trodde inte att vi skulle hinna hem & jag ville ju inte missa det så jag
sa att vi stannar.. När klockan är 18.30 slår vi över till 5.an & då står det
att Vänner skulle börja när som helst. Jag blir galen & slår upp textTV, joo 
visst det var Vänner, UngaMödrar hade varit 16.30 . Hur fan kan dem bara
byta sändningstid såå? Alla som följer då, det har varit 18.30 hur länge som helst.. 
& det som är såå konstigt är att det är 16.30 idag osså, hur kan dem lägga det på en 
sån dum tid? Fan det är ju knappt att man hinner hem från jobb! GAAAAAAH*
Jag bara kände att jag var tvungen att avreagera mig lite, men det är ju det bloggen är 
till för =)
 HAHA det är helt sjukt vad beroende man är av tv.n & hur upprörd man kan bli
av att ett tvprogram byter sändningstid.. Men men så äre ju här i livet. Ingenting ska ju vara
lätt, så äre ju bara! Det är ju bara att konstatera! 

Denna veckan blir nog tuff,
även fast det bara är 4 dagar kvar :

Tisdag: 9 - 16.45
Onsdag: 8 - 16.30 (drop in på efm, så jag jobbar över 1 timma)
Torsdag: 7.15 - 13.15
Fredag: 9 - 16.45

Jag längtar till lördag, för då ska älskling & jag bara vara för oss själva
& det ska bli sååå himla skönt. Mysa & ta hand om varandra.
Det behövs verkligen! Vi ska nog åka upp till shoppingcentret Familia,
vi har aldrig varit där så det ska bli spännande. Strosa runt lite & kanske
köpa lite fler julklappar, sen åker vi hem & lagar lite mat & lägger oss
i soffan & tittar på ngn bra film. En lugn & välbehövlig lördag helt enkelt!
Denna lördagen har vi längtat efter länge, & nu är den äntligen snart här..

Näe, nu måste jag göra mig iordning innan jobb!
Hauddi alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: