Sofiaslillafamilj

Lördagen den 21 nov..

Kategori: Allmänt

Fy fan vilken jobbig & tråkig frekväll jag hade igår..
Jag gick & la mig vid 6 tiden, med världens migrän!
Fy fan vad jag mådde dåligt! Sov korta stunder,
sen gick jag upp & käkade lite, gick & la mig igen,
gick upp igen när Idol hade börjat, tittade lite på det
sen gick jag & la mig igen för natten 22.00..
Jag hatar att få migrän! Det är hemskt!
Stackars älskling fick ju sitta själv i stort sett
hela kvällen, tyckte så synd om honom!
Det var ju egentligen hockey, men han stannade hemma
för att jag ville ha myskväll, & så åkte jag på detta!

Jag får gottgöra honom ngn annan dag!

Idag ska vi bara ta de lugnt, känner mig helt seg idag,
huvudvärken har inte riktigt släppt ännu..
Men om jag blir bättre så ska vi till Lund & titta på en stereo
till älskling & den superfina datorn till mig =D
Vi fick skippa Köpenhamn ikväll..
Jag mår inte tipptopp för det!

Jag glömde ju berätta sist jag skrev att jag gjort om mina naglar,
jag är sjukt nöjd =) svarta tippar & röda blommor.. Riktigt läckert!

Näe, nu ska jag gå & hänga tvätt..
Har tvättat mina nya julgardiner =)
Nästa helg ska alla julsaker upp, så mysigt!

Ha en bra dag/kväll!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: