Sofiaslillafamilj

Måndag 23/11 - 09

Kategori: Allmänt

Jag mår inte så bra, men jag kämpar på!


Igår var vi på NetonNet i Malmö =)
Vi hade sett en jättefin dator på internet,
så vi åkte och köpte den =P En svart liten samsung,
jag är sjukt nöjd. Men internet har vi inte fått
igång en, men det är ju som vanligt
när vi köper nytt. Bara massa klydd!
Älskling köpte en stor 40 tums Samsung tv osså =D
Haha, för i lördags köpte han ett biosystem, det
osså från samsung, men då såg tv.n vi hade hemma
så himla liten ut =P men vi kom billigt undan med den
nya tv.n! Tummen upp jue, & den är himla nice dessutom!

Så denna helgen har vi handlat för typ 15.000 =/
Helt sjukt egentligen, men så ligger det till!
Vi är väldigt nöjda iaf =)

"Strålande Jul"

Jag längtar jättemkt till julen & hem till pappa & mamma! Jag hoppas att detta blir en jättemysig jul!
Ett stort + är det ju osså om mormor verkligen stannar hos oss i år =) men det håller vi tummarna för!
Jag åker ju upp redan den 18.e , dagarna innan jul ska pappa & jag baka så mkt julgodis vi bara orkar..
Ensam tid med pappa är aldrig fel =) & jag har köpt en bok med julgodis så att vi kan testa lite nya sorter.
Jag bara älskar julen, men just bara för att det finns nästan inga måsten, man bara är & gör sådana saker man tycker är roligt! Fast & laga all julmat är ju stressigt i sig, men det blir ju bra trots allt! Det är så lugnt hemma hos mina föräldrar, man lyssnar på lite julmusik & bara njuter av att få vara hemma. Att få fira jul är det bästa med hela året tycker jag, finns det ngn mysigare högtid? Alla kvällspromenader m Simpson, dem ska jag ta vara på =)
Tänk & titta in i allas fönster & se dess fina ljusstakar, åh det är så fint att jag nästan ryser =)
Ett - är ju att min älskling & jag firar var för sig, & att vi inte kommer träffas på 10 dagar, det suger!
Men vi har ju klarat det innan, & jag känner inte att det är ett måste utan detta är vad jag vill.
Man ska umgås med sina egna familjer under jul, det är ju en tradition! Fira tsm det kan vi göra när vi får barn.

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag satte upp våra ljusstakar i kök & vardagsrum =) En mysig julkänsla spred sig direkt =P haha jag var bara tvungen jag längtar ju så till nästa helg!
Nu i veckan ska vi städa undan & få upp resten, för i helgen har inte vi tid!

Ha det nu så bra!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: