Sofiaslillafamilj

Onsdag 11/11

Kategori: Allmänt

Hjälp, vad det hände grejjer igår..

Massa konstiga saker på jobb & när jag körde hem hände de massa saker oså, dock inga olyckor, men nästan ;) ännu värre blev det när jag väl parkerade bilen hemma, helt kolsvart på hela området, men det var inte förrän jag kom in i lägenheten jag märkte att det var ngt fel, lr min första tanke var att han ville ha lite mysbelysning när vi käkade för han hade tänt massor av ljus, men så var tyvärr inte fallet ;)
Vi hade ingen ström, det var jättemånga områden här i Kävlinge som inte hade det.. Jag var vrålhungrig när jag kom hem så vi åkte iväg till McDonalds i Lödde för att få oss ngt i magen, jag hade hellre lagat mat hemma, men men.. Vi visste ju inte hur länge vi skulle vara utan ström, men den var tillbaka när vi kom hem som tur var =)

Det kändes faktiskt bra att vara tillbaks på jobb, det brast 1 gång & det var när chefen kom precis när jag kom innanför dörren, usch det var tufft men det gick över =) sen blev det faktiskt inte så mkt mer på dagen!

Idag hoppas jag på att jag får klockorna jag har beställt från Bea =)
Gaah* de är såååå häftiga! Jag håller tummarna! Jag beställde 2, en grön & en vit ;) för ni som inte vet vad jag pratar om, gå in på www.melba.se  Det är sååå fina kläder, skor, ja nästintill everything ;)

Yesyes, jag ska faktiskt gå in där & kika lite själv nu, sen måste jag fixa en nagel som har gått av, inte helt men lite.. Sen måste jag borsta tänderna för att sedan åka till jobb!

Ha en bra dag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: