Sofiaslillafamilj

Onsdag den 25/11-09

Kategori: Allmänt

Jag är hemma idag osså.. Har bara tagit det lugnt!
Tittat på 2 filmer, The holiday & Raise your voice..
De var väldigt bra & som vanligt forsade tårarna ner
för mina kinder =P hehe!

Jag saknar min älskling! Nu är han på väg till Växjö,
han ska titta på hockey där, & är inte hemma förrän
sent ikväll! Guud, vad jobbigt det är när han inte är
här hemma & tar hand om mig, han & jag föralltid <3

Näe, nu ska jag titta om hockeyn går på tv.n ikväll
då kanske jag kan få några glimtar av min finaste
där =) jag håller tummarna!

Jag har precis betalt några räkningar & jag känner
mig genast fattig, tur att jag får lön på tors!
Annars hade jag inte klarat mig..

Jag hade lovat älskling att jag skulle städa & så idag
men jag känner verkligen inte för det, kanske får ett
ryck senare, vi får se =) haha!

Ha det bra!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: