Sofiaslillafamilj

Tjoohoo, det är fredag =)

Kategori: Allmänt

Det är fredag igen & det betyder mys framför IDOL =)
Hehe, men först ska älskling & jag titta på Ullared!
Haha, det programmet är ju fräckt om något ;)

Vi hade bara 4 barn idag helt sjukt! Denna dagen får man njuta av alltså, jag kan inte riktigt fatta att 11 av 15 barn var hemma idag, lediga lr sjuka. Så vi har haft det sjukt lugnt, men ändå så blir man så himla seg! Jag fick sluta min ordinarie tid idag, alltså klockan 13.00!
Såå skönt, jag var sjukt trött & hade en lätt huvudvärk så det blev sängen direkt när jag kom hem.
Vaknade vid 16 - tiden då älsklingen kom hem & huvudvärken var borta, vad sömn kan göra en gott egentligen.. Hehe, fantastiskt! Vi åkte iaf & växlade pengar, eftersom jag & Emelie åker till Danmark imorgon =) nu sitter vi här & bara tar det lugnt & myser i soffan!

Näe, nu ska jag flyga på min älskling & se om han kan ge mig några pussar =)
Blev jättesugen på pussar nu! Så mysigt! ;)  Ha en underbar fredag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: