Sofiaslillafamilj

Trött..

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag ha jobbat 7.15-13.15, men jag jobbade till 15.00 istället, då mina andra kollegor osså har varit sjuka, & fortfarande är ska jag väl säga. Men en av dem komr imorn igen, & då kan ju jag hoppas på att få gå hem någorlunda tidigare än idag. Imorn jobbar jag till kl 13.00 men jag blir glad om jag får gå vid 14-tiden ;P
om jag inte får gå hem min ordinarie tid vill säga!

Idag ska älskling & jag in & växla pengar, för jag & Emelie ska till Danmark på lördag =) vi ska ha såå kul!
Jag ser verkligen fram emot det! Shopping är ju aldrig fel ;) hehe..

Näe, kvällen ser ut att bli lugn för vår del, ska nog mysa till det & köpa lite godis.. Klockan 21.00 är det Mammas pojkar =P hehe jag fastnade för det  när jag såg det sist. Får bara hoppas att jag håller mig vaken så länge!

Näe, om jag ska ta tag i mitt liv & göra någon nytta tills älskling komr hem..
Haha, det hann jag inte.. Han kom precis innanför dörren, vilken otur ;)

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: